Ο ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ.MY MARKET ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΙΣΘΟ 300€
ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ 05-03-2019 Αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσει επιστολή που έστειλε διευθυντρια υποκαταστήματος του My Market στους υπαλλήλους.
Σύμφωνα με αυτό οι εργαζόμενοι πρέπει να είναι χαμογελαστοί και ευδιάθετοι αφού πληρώνονται στην ώρα τους!!
Δεν τα υπολόγισε όμως καλά, αφού το έγγραφο δημοσιοποιήθηκε και η αλυσίδα έχει βρεθεί σε πολύ δύσκολη θέση.
Το έγγραφο έγινε viral και οι αντιδράσεις είναι μεγάλες.
Στο έγγραφο περισσεύει η ειρωνία, χαρακτηριστικός τρόπος αντιμετώπισης,από ορισμένους υψηλά ιστάμενους που βλέπουν τον υπόλοιπο κόσμο,ίσο με ένα τίποτα.
Είναι δε χαρακτηριστικό του τρόπου με τον οποίο φέρονται οι εταιρείες στους εργαζόμενους εκμεταλλευόμενες την κρίση και την υψηλή ανεργία.
Η συμπεριφορά τους δεν απέχει και πολύ από το να τους θεωρούν σκλάβους.
Η διευθύντρια ανάκάλυψε ότι υπάλληλοι της δυσκολεύονται να χαμογελάσουν.
Θεώρησε λοιπόν σωστό να τους τονίσει κάποιους λόγους για τους οποίους θα πρέπει να είναι συνέχεια χαμογελαστοί.
Μερικοί που ξεχωρίζουν είναι
– Επειδή έχετε δουλειά
– Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300 euro θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
– Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
– Επειδή πληρώνεστε για αυτό
Για να εξασφαλίσει δε ότι θα ελέγχει αν χαμογελούν ή όχι τους ενημέρωσε ότι θα πάρει αναφορά από μυστικό επισκέπτη (μάλλον δυσκολεύτηκε να γράψει ρουφιάνος).
Η πλήρης επιστολή της διευθύντριας
«Καλησπέρα σας,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.
– Επειδή έχετε δουλειά
– Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300 euro θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
– Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
– Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
– Επειδή πληρώνεστε για αυτό
– Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
– Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.
-Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα.
Ευχαριστώ
Περιφερειακή Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων My Market Γενική Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων»
Οπως γράψαμε και πριν η εταιρία ήρθε σε δύσκολη θέση αφού αναγκάστηκε να παραδεχθεί την ύπαρξη της επιστολής. Εστειλε λοιπόν μια απάντηση που φυσικά δεν πείθει κανέναν.
Αναφέρει ότι πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό και δεν εκφράζει την κουλτούρα της εταιρίας. Να πούμε λοιπόν στο My Market ότι η συγκεκριμένη κυρία δεν είναι απλώς διευθύντρια αλλά
Περιφερειακή διευθύντρια και ανήκει στην Γενική διεύθυνση λειτουργίας των καταστημάτων. Αυτές οι θέσεις είναι που κρίνουν την πολιτική και την κουλτούρα της εταιρίας,
και αυτά που λέει η My Market είναι νάχαμε να λέγαμε
η Απάντηση της εταιρίας
«Σε συνέχεια της σχετικής ανάρτησης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο
ότι το συγκεκριμένο και μεμονωμένο περιστατικό δεν εκφράζει και δε συνάδει με την κουλτούρα, φιλοσοφία
και τρόπο λειτουργίας της αλυσίδας και των 10700 εργαζομένων της εταιρείας.
Οι άνθρωποί μας ήταν από την πρώτη μέρα της λειτουργίας μας μέχρι και σήμερα – και μετά από την συγχώνευση με τη Βερόπουλος –
ό,τι πιο πολύτιμο είχαμε και θα έχουμε.
Όλα όσα έχουμε καταφέρει ανήκουν σε όλους μας και τους ευχαριστούμε πολύ γι’ αυτό”.
Υ.Γ. επειδή οι άνθρωποι της εταιρίας είναι ότι πιο π[ολύτιμο έχουν τους πληρώνουν 300€!!!